VoIP Telefonie in de cloud!

We staan klaar om u van dienst te zijn

Bel of stuur ons een email en we nemen z.s.m. contact met u op tussen 8:00 en 17:00 van maandag t/m vrijdag. Buiten kantoortijd kunt u onze servicedesk bereiken op +31(0)115-789 000 indien dit binnen uw SLA valt.

Contact

3CX: ZAKELIJKE VOIP TELEFONIE

Vanaf 2021 bieden wij nu ook een complete VoIP oplossing aan!

Wij bieden 3CX aan, dit pakket is goed uitgerust met alle features die een traditionele telefooncentrale heeft, en meer! Dit pakket kan door ons in de cloud gehost worden of in uw eigen datacenter!

Met 3CX kunnen teamleden werken vanaf verschillende locaties en blijven ze toch een samenhangende groep dankzij unified communications en VoIP. Via een multichannel contactcenter blijven bedrijven verkopen realiseren, ondersteuning bieden, problemen oplossen en klantrelaties opbouwen. Een 3CX telefooncentrale is dus onmisbaar, zeker als u veel via uw telefoon werkt. VoIP werkt ook nog eens zeer ondersteunend. Met dit systeem profiteert u altijd van een goede, heldere verbinding, wat een heldere communicatie binnen uw bedrijf en met uw klanten bevordert.

 

WAT KAN 3CX VOOR JOUW ORGANISATIE BETEKENEN?

Flexibel: onbeperkt aantal gebruikers

Ongeacht het aantal beschikbare lijnen kunt u zoveel gebruikers aanmelden als wenselijk.

Kostenbesparend: gratis onderling bellen
Door het gebruik van webtelefoons & apps is onderling en onderweg bellen naar collega’s of naar kantoor kosteloos en kan aanzienlijk schelen in de telefoonkosten.

Gebruiksvriendelijk: geen zorgen over updates

Progression IT host uw 3CX omgeving vanuit een datacenter en doet het versiebeheer. Indien wenselijk kan dit ook gehost worden vanuit een eigen datacenter, ook hier voorzien we de centrale van updates!

Indien uw meer informatie wilt hierover, neem dan contact op met ons zodat we een demo kunnen laten zien van 3CX!

3CX Partner logo