24×7 support

We staan klaar om u van dienst te zijn

Bel of stuur ons een email en we nemen z.s.m. contact met u op tussen 8:00 en 17:00 van maandag t/m vrijdag. Buiten kantoortijd kunt u onze servicedesk bereiken op +31(0)115-789 000 indien dit binnen uw SLA valt.

Contact

Naast het monitoren van de infra services wordt op kritische plaatsen binnen uw organisatie pro-actief de ‘gezondheid’ van uw IT omgeving gecontroleerd en worden problemen voorkomen.

Progression beschikt over een team van specialisten om te reageren op incidenten en meldingen en u zodoende zorgeloos te laten werken, ook buiten kantoortijden.

  • 24x7 Servicedesk
  • Call registratie
  • Incident management

Snel weer aan de slag

Om bedrijfskritische systemen ook buiten kantoortijden online te houden heeft Progression een 24×7 servicedesk beschikbaar. In het geval van een incident is Progression er op ingesteld om u zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Door met onze klanten duidelijke afspraken en een IT inventarisatie uit te voeren zijn we bekend met uw omgeving en weten we welke processen bedrijfskritisch voor u zijn. Door het beschrijven van de mogelijke issues in procedures kunnen problemen snel worden opgelost.