Managed ICT

We staan klaar om u van dienst te zijn

Bel of stuur ons een email en we nemen z.s.m. contact met u op tussen 8:00 en 17:00 van maandag t/m vrijdag. Buiten kantoortijd kunt u onze servicedesk bereiken op +31(0)115-789 000 indien dit binnen uw SLA valt.

Contact

Ontzorgen is een van onze pijlers waarbij Progression door haar managed services de continuïteit continue monitort en bijstuurt waar nodig. Zo kunnen onze klanten zich concentreren op ondernemen in plaats van zich zorgen te maken over randzaken.

  • Pro-actief beheer en onderhoud
  • Service Level Management
  • Continuïteit is onze nr 1 prioriteit

ICT in optimale conditie

Om het netwerk in optimale conditie te houden biedt Progression haar klanten managed services aan. De basis ligt bij een monitoring contract waarbij er enkel gereageerd wordt op meldingen vanuit de omgeving. Een complete ontzorging wordt behaald door een proactieve overeenkomst. Bij dit laatste worden problemen proactief gesignaleerd en opgelost zonder tussenkomst van de klant. Vaste kosten per maand om uw systeem in topconditie te houden.